Starszy/a Konsultant/ka w dziale doradztwa podatkowego [Poland]


 

$ads={1}

TPA Poland z Baker Tilly TPA i Baker Tilly Legal Poland to niemal 300 ekspertów w biurach w Warszawie, Poznaniu i Katowicach.

Zapewniamy międzynarodowym koncernom oraz dużym przedsiębiorstwom krajowym efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, outsourcingu księgowości i płac, doradztwa dla sektora nieruchomości, a także audytu i doradztwa biznesowego pod marką Baker Tilly TPA. Naturalnym uzupełnieniem naszych interdyscyplinarnych usług jest obsługa prawna, którą oferujemy pod marką Baker Tilly Legal Poland.

Jesteśmy częścią TPA Group, międzynarodowej grupy konsultingowej zatrudniającej ponad 1700 ekspertów w 12 krajach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej.

Jako członek Baker Tilly International, jednej z 10 największych światowych firm zajmujących się doradztwem biznesowym i audytem, łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi „one- stop- shop” z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej.

TPA Poland, Baker Tilly TPA oraz Baker Tilly Legal Poland są jedynymi reprezentantami Baker Tilly International w Polsce.


stanowisko:
Starszy/a Konsultant/ka w dziale doradztwa podatkowego

miejsce pracy:
Poznań

Ty i My to dobre połączenie, jeśli:


  • Posiadasz 2-3 letnie doświadczenie w dziale podatkowym (szczególnie w bieżącym doradztwie).
  • Bardzo dobrze znasz polskie prawo podatkowe (obszar : CIT, VAT) oraz regulacje międzynarodowe.
  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B2 - w piśmie oraz mowie (pracujemy z klientami zagranicznymi).
  • Potrafisz pracować w zespole oraz zarządzać poszczególnymi zadaniami podczas realizacji projektu.

Mile widziane

  • Uprawnienia Doradcy Podatkowego lub rozpoczęta ścieżka ich zdobywania.
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 (w dziale mamy dedykowany zespół German Desk).

Twoje zadania:


  • Kompleksowe prowadzenie oraz realizacja projektów i przeglądów z różnych obszarów podatkowych: CIT, VAT, podatek od nieruchomości.
  • Weryfikacja merytoryczna przygotowanych dokumentów (np. opinie, raporty, umowy, oferty).
  • Przygotowywanie korespondencji z klientami (głównie w języku angielskim i polskim).
  • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz wsparcie merytoryczne osób z dedykowanego zespołu.

Dodatkowe korzyści z naszego połączenia:

  • szkolenia merytoryczne
  • kursy językowe
    (angielski/niemiecki)
  • jasna scieżka kariery
  • nowoczesne biuro w bardzo dobrej lokalizacji
  • elastyczne godziny pracy i home office
  • prywatna opieka medyczna
  • pakiet kafeteryjny "My Benefit"
  • wyjazdy integracyjne i prezenty okolicznościowe

Jak wygląda proces rekrutacji?

1 wyślij aplikacje przez strone www

2 skontaktuj się z Tobą rekruter - dzwonimy do wybranych kandydatów

3 zaprosimy Cie na rozmowę rekrutacyjną - poznasz przyszłego przełożonego

4 poczekaj na naszą decyzję - informację otrzyma każdy kandydat

$ads={2}


 

.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Sponsored Ads

نموذج الاتصال